Cuma, Mart 24, 2006

Made In Turkey....


Canı sıkılan amerikalı bi hanım bu çantalardan örüp 125 dolara satıyormuş valla ben bunları yalnızca 15 ytl ye malettim, el emeği hariç...!!??şimdi el emeğime kaç lira değer biçsem acaba diye düşünüyorum...!!? ben en çok yeşillisini beğendim eee patchwork çalışınca insanın aklına böye şeyler geliyo..!!aman çimenim iyi ki bunları buluyorsun da benim de canım sıkılmaktan kurtuluyo..sana çantalar feda olsun bebeğim..umarım beğenirsin..bunlar daha süslenmemiş halleri sen onları bir de süslenince gör..(dermişim..!!)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Birileri bizi oyuna getirip yarıştırmak mı istiyor? :) Ne dersiniz.Aynı modelleri bana da gönderdi, ikisi de otursun yapsın, bunlara bir iş çıkarayım da görsünler dedi heralde. Şimdi kıs kıs gülüyordur Çim'cim. Şaka bir tarafa çok güzel olmuşlar. Benim imalatlarım rutuş yapılmayı bekliyor. Satış için etaki.net'e koyacağım malum.Bitince siz de bakar fikirlerinizi söylersiniz. Sizin bu cicileri de koyalım derim ben.
Ellerinize sağlık, super valla.

Adsız dedi ki...

valla super olmus anne! yesili bilhassa:) ya canınız sıkılmasın diye yapıyorum valla kendim icin bisi istiyorsam namerdim. ama bir iki model begenirim tabii ben aradan o kadar da olsun di mi, fikri bulduk icabinda! simdi size yeni proje bulacagim kizlar, azzz sonra.