Çarşamba, Mart 01, 2006

Boğazkent Macerası..


Antalya'ya gidişim bi macera oldu..gece 24.00 de otobuse bineceğim ya saat 21 gibi kar yağmaya başladı..!!? ardından şiddetli bi yağmur..!! ne kadar şanslıyım diye düşündüm..!!??bu soğuk ortamdan kurtulup güneşleneceğim..terminale girmemle kendimi uğultulu bir kalabalığın içinde bulmam bir oldu..ne oldu milli maç mı kazandık derken ellerinde bayraklarla bağrışan kalabalık gruplar arasından kendime zor yol açıp otobusüme ulaştım..otobüsün muavini durumu açıklığa kavuşturdu..86 şubat doğumlular askere gidiyormuş meğer..bütün bu şamata onlar içinmiş..ne diyelim henüz 20 yaşındaki insanların bu kadar taşkınlık yapma hakkı da olsun artık..sabah boğazkente ulaşıp işlerimi hallettim..hava ılık ,güneş bir görünüp bir kayboluyor.. bahçemizdeki mor çiçekler açmış..insan bedeninde olmadığı sürece moru seviyorum ben..cok ta yakışıyor çiçeklere..oh be ankara'daki soğuktan sonra iyi geldi..tahsilat şubesine uğrayıp emlak vergimi de yatırayım dedim. Kapılar açık ama içerde kimse yokmuş ..derken mutfaktan burdayım sesi geldi..çıtı pıtı gözlerinin içi gülen bir zabıta memuresi karşıladı beni.. herzamanki gibi hızlı yürüyüp nefes nefese kalmışım onun bile farkında değilim..!!oturttu, soluklandım..muhabete başladık sağdan soldan..yeni başlamış işe..başlangıçlar güzeldir..!!?? hep böyle güler yüzlü kalmasını diledim işimi hallettim.. cıkarken kovanın içine doldurulmuş gül dalları gördüm..bunları ne yapacaksınız dedim.?.isteyenlere veriyoruz dedi; çevremizi güzelleştirmek adına cok hayırlı bir iş yapmaktasınız deyip bende üç tane kaptım.. bahçeye tuba'nın gülleri olarak dikildiler .. onun gibi ışıldayıp bizi güldürürler inşallah..!!??

Hiç yorum yok: