Cuma, Kasım 30, 2007

Ne Güzel Söylemiş Şair...

KENDENI SEVMEYENIN, KENDINE SAYGI DUYMAYANIN, KENDINE GUVENMEYENIN
KENDI OLAMAYANIN
SEVGISI, SAYGISI, GUVENI SAHTE OLUP,
"aitlesme" OZLUDUR. YASAMI YASAYAMAZ


Öyle bir hayat yaşıyorum ki ,
Cenneti de gördüm , cehennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyu da gördüm , pes etmeyi de.
Baziları seyrederken hayatı en önden,
Kendime bir sahne buldum oynadım.
Öyle bir rol vermişler ki ,
Okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde,
Hem kızdım hem güldüm halime,
Sonra dedim ki " söz ver kendine "
Denizleri seviyorsan , dalgaları da seveceksin ,
Sevilmek istiyorsan , önce sevmeyi bileceksin ,
Uçmayı seviyorsan , düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan , yalnızca hayatı seyredersin.
Öyle bir hayat yaşadım ki ,
son yolculukları erken tanıdım
Öyle çok değerliymiş ki zaman,
Hep acele etmem bundan,anladım...

NIETZSCHE

Hiç yorum yok: