Perşembe, Mayıs 17, 2007

PDA'nın Ankara Güzelleri..!!?



İki gün beklettik fideleri saksıda..oraya mı diksek..!? yok orası az güneş alıyo buraya mı diksek diye karar veremedik bi türlü..!!??Zannetmeyin ki cok büyük bir bahçemiz var..işte nohut oda bakla sofa hesabı sosyal konut niteliğindeki evin küçümen bahçesi..!!??ama bize yetiyor..sonunda karar verip diktik ama çok yanaşık oldular diye itiraz ettimse de eşim sen şehirli olarak bu işlerden anlamazsın deyip bildiği gibi yaptı..herzaman ki gibi..!!?ben yine de iki tanesini saksıya dikmekte ısrar ettim güneşi ayarlamak açısından...şimdilik arka baçedeler ve keyifleri yerinde görünüyor ama güneşe ihtiyaç duyduklarını hissedersem ön tarafa çekerim olur biter..umarım yetiştirmeyi başarırız sabahları dolanıp mutlaka hepsini seviyorum konuşuyorum onlarla..haydi kızlar canlanın biraz diye gaza getirmeye çalışıyorum..!!??ilerki günlerde neler göreceğiz bakalım..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

vayyyy pempe tomtes hadi bakalim. heyecanla takip ediyoruz efendim.

Adsız dedi ki...

hanfendu cikmadi mi bu pempe tomtesler hala, hani nerde fotograf?